امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

The Benefits and Barriers of Implementing AI in Your Dealership – Chase Abbott, Cox Automotive

Chase Abbott: Should’ve. Or they could- Jim Fitzpatrick: And this picks that up. Jim Fitzpatrick: Right, yeah. Chase Abbott: So I think, like CRM, it’s akin to that. It’s usage and making sure that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=42B02A4DB66D4A1ABA410BFA009F1FED&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fbenefits-barriers-implementing-ai-dealership-chase-abbott%2f&c=17932624170828487120&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment