امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 26, 2020

Philanthropy and Non-Profit Automation Technologies

It’s time nonprofits harness their data and embrace process automation methods traditionally reserved for high-performing corporate sales teams – think customer relationship management (CRM) software ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A29D2C1F526F4E13BA1E941D5370C0DE&url=https%3a%2f%2fwww.abc-7.com%2fstory%2f41821809%2fphilanthropy-and-non-profit-automation-technologies&c=3863974102961090236&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment