امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Salesforce's Keith Block Resigns, InMoment Acquires MaritzCX, More News

It lost its co-CEO, Keith Block. It announced yearly earnings of $17.1 billion. It acquired a cloud and mobile software provider, Vlocity. The CRM giant also projected revenue in the coming year of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD46EE9388BD42D0B6357C15706983EC&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fsalesforces-keith-block-resigns-inmoment-acquires-maritzcx-more-news%2f&c=154729339966998272&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment