In many ways, CLM is the new CRM [Customer Relationship Management]. “Contract management has always existed, but over the past five years, with the application of AI and cloud, CLM has gone from a ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1BEB461434BD4D9186493933B8AE277E&url=https%3a%2f%2fwww.geekwire.com%2f2020%2fwholl-next-tech-titan-geekwire-awards-vote-will-boost-one-startups%2f&c=13455356837655067519&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment