The move away from cookies has made targeting consumers on CTV tougher. A new deal shows that there's a privacy-compliant way forward.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ABFC5DBC1D4D4F1BA3183C6CAE45242C&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2falanwolk%2f2020%2f02%2f27%2fliveramp-beachfront-and-beeswax-show-theres-life-after-cookies%2f&c=3097197912758547582&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment