امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

ServiceMax Raises $80 Million Funding to Advance the Future of Field Service

"ServiceMax has been a force in equipment and asset-centric industries for over a decade," said Bill Patterson, EVP and GM of CRM Applications at Salesforce. "ServiceMax's solution on the Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FA8D327D3F354E3AA7178EB866992993&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fservicemax-raises-80-million-funding-to-advance-the-future-of-field-service-301010099.html&c=11265003185207187204&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment