increasing engagement by distributing online video, creating content with in-depth product education through the creation of ongoing content topics that includes health and wellness, focusing on ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A29D2C1F526F4E13BA1E941D5370C0DE&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f347366%2fdentsu-sees-shift-in-search-based-on-coronavirus.html%3fedition%3d117305&c=18097712729629493256&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment