امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Law Ruler Announces a Settlement Wizard for Personal Injury and Mass Tort Law Firms

FORT LAUDERDALE, Fla., Feb. 28, 2020 /PRNewswire-PRWeb/ -- Law Ruler, the legal case management software for growing firms, has recently released a new Settlement Wizard that allows personal injury ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9B2FC794EC3C42098D1FD704C60CF460&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f02%2fn15449910%2flaw-ruler-announces-a-settlement-wizard-for-personal-injury-and-mass-tort-law-firms&c=16360440170111122271&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment