امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Why Is Microsoft (MSFT) Down 8.5% Since Last Earnings Report?

A month has gone by since the last earnings report for Microsoft (MSFT). Shares have lost about 8.5% in that time frame, outperforming the S&P 500. Will the recent negative trend continue leading up ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD46EE9388BD42D0B6357C15706983EC&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fwhy-is-microsoft-msft-down-8.5-since-last-earnings-report-2020-02-28&c=14430241466633091452&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment