امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Analysts Like The Workday Story After Q4 Report, But UBS Sees Better Value In Other SaaS Leaders

are sharply lower despite the company reporting forecast-beating fourth-quarter results on Thursday. The Workday Analysts Needham analyst Scott Berg maintained a Buy rating on Workday with a $250 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9B2FC794EC3C42098D1FD704C60CF460&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fnews%2fanalysts-like-the-workday-story-after-q4-report-but-ubs-sees-better-value-in-other-saas-leaders%2far-BB10x2bb&c=13916418954325429887&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment