امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Universidade do Cliente Delivers New Book, Titled: "30 Advices from 30 Greatest Professionals in CRM and Customer Service in the World"

Imagine the following situation: you are invited to a private meeting with the greatest professionals in the world in the fields of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Service. Can you ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD46EE9388BD42D0B6357C15706983EC&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f806341&c=10242350337282511336&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment