امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

QAD customer management solutions help Indian manufacturers across the customer lifecycle

QAD Customer Relationship Management (QAD CRM) provides the tools necessary to increase profits by improving customer acquisition and retention. QAD Configurator supports global ordering for complex, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ABFC5DBC1D4D4F1BA3183C6CAE45242C&url=https%3a%2f%2fin.news.yahoo.com%2fqad-customer-management-solutions-help-indian-manufacturers-across-085436933.html&c=6227904887348371390&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment