امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

XANT Introduces Industry's First Mobile Sales Engagement Solution

Playbooks is the modern sales engagement solution that improves the productivity, visibility and effectiveness of teams by combining the best aspects of CRM and AI. Users will access Playbooks Mobile ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ABFC5DBC1D4D4F1BA3183C6CAE45242C&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2flte%2fnews%2f2020%2f02%2f27%2f9106297.htm&c=17945650156910020955&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment