امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

XANT Introduces Industry's First Mobile Sales Engagement Solution

/PRNewswire/ -- Today, at its inaugural NEXT 2020 conference, revenue acceleration cloud company XANT announced the industry's first fully mobile ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=42B02A4DB66D4A1ABA410BFA009F1FED&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fxant-introduces-industrys-first-mobile-sales-engagement-solution-301012987.html&c=17637929207431386455&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment