امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

Salesforce's Cloud Computing Acquisition Spree Is Gaining Momentum

After just a year and a half sharing the workload with co-founder Marc Benioff, salesforce.com (NYSE:CRM) co-CEO Keith Block announced he was stepping down from the role and pursuing his "next chapter ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ABFC5DBC1D4D4F1BA3183C6CAE45242C&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f02%2f27%2fsalesforces-cloud-computing-acquisition-spree-is-g.aspx&c=11066095355542702335&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment