Create pop-up, survey, and feedback forms to collect user’s feedback and to improve these key touchpoints. It’s also important to use CRM tools to create a 360-degree view of your customer so that you ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A29D2C1F526F4E13BA1E941D5370C0DE&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fleadership%2f5-ways-to-get-feedback-that-will-grow-your-business-02287540&c=11895732696322695017&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment