امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

History of Salesforce: Timeline and Facts

Salesforce’s CRM software, especially, would be extremely user-friendly, affordable, easy to set up, and would easily integrate with existing software platforms, and run, as the company promised, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=42B02A4DB66D4A1ABA410BFA009F1FED&url=https%3a%2f%2fwww.thestreet.com%2ftechnology%2fhistory-of-salesforce&c=13014003538901218586&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment