امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

Data Tells the Story of Meetings and Events

We are utilizing beacons to get more information and data about attendee activities.” Using lead-capturing app that feeds into our CRM to avoid unnecessary handling of data collected.” We are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=42B02A4DB66D4A1ABA410BFA009F1FED&url=https%3a%2f%2fwww.pcma.org%2fdata-tells-story-meetings-events-participants%2f&c=9117520174288957104&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment