امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 28, 2020

Best CCaaS in 2020: Contact Center as a Service for business communications

Extended your telecoms potential with a cloud-based contact center. Here we feature the best in dedicated CCaaS solutions on the market.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD46EE9388BD42D0B6357C15706983EC&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-gb%2fmoney%2ftechnology%2fbest-ccaas-in-2020-contact-center-as-a-service-for-business-communications%2far-BB10wUHG&c=4362794643171840874&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment