امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

Salesforce, Silver Lake invest in ServiceMax

Salesforce (NYSE:CRM) Ventures and Silver Lake led an $80M investment into ServiceMax. The startup makes software for field-service techs in various industries. The new funds will help with product ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FA8D327D3F354E3AA7178EB866992993&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2fnews%2f3544926-salesforce-silver-lake-invest-in-servicemax&c=14892414285716806697&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment