امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 27, 2020

Making Data Insights Compelling: 3 Beginner Data Visualization Tips

The panelists also recommend leveraging Tableau’s premium version, because it can sit on top of a firm’s CRM, billing or any system to create adaptive and sophisticated data presentations. “It ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=42B02A4DB66D4A1ABA410BFA009F1FED&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2flegaltechnews%2f2020%2f02%2f27%2fmaking-data-insights-compelling-3-beginner-data-visualization-tips%2f&c=12903599351322856147&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment