امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 29, 2020

Bolivar Trading Company Experiences Rapid Growth Through a Revitalized Partnership with TimeLinx Software

North Andover, MA, February 29, 2020 --(PR.com)-- TimeLinx, a global leader in CRM as well as project and service management software, today announces a revitalized partnership with Bolivar Trading ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=52359DCFA3E24F7193ACB765DD56A565&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f806815&c=16331865434634361240&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment