امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 29, 2020

Should Investors Avoid Salesforce Stock?

salesforce.com (NYSE:CRM) has brought both disappointment and pleasant surprises to investors in its time as a public company. As the software-as-a-service (SaaS) stock that arguably pioneered the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=52359DCFA3E24F7193ACB765DD56A565&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f02%2f28%2fshould-investors-avoid-salesforce-stock.aspx&c=4924979337157351769&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment