During our quarter, the segment's operating income benefited from the capitalization of internal labor costs for our ongoing CRM projects. In addition, the quarterly comparison benefited from ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A5DD1EAA7214008AF085BD79821CD0D&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4272280-unifirst-corporation-unf-ceo-steven-sintros-q3-2019-results-earnings-call-transcript%3fsource%3dall_articles_title&c=9923287311490630510&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment