امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

How to Build a More Engaged Audience by Using a Social Media CRM

As a social media manager, you’re always aiming to publish posts that prompt comments and likes. After all, organic reactions are key for an engaged audience. But even if you have a small audience (or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A5DD1EAA7214008AF085BD79821CD0D&url=https%3a%2f%2fwww.agorapulse.com%2fblog%2fsocial-media-crm&c=8280861068538137693&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment