امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 11, 2022

Your Road Map To Improving Medical Device Sales In 2022

The majority of medtech companies have outdates sales practices. This article shares the newest best practices, including the 5 key behaviors and skills of the successful medtech sales rep in 2022, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=91F424E67FD84183A56630679C5A994C&url=https%3a%2f%2fwww.meddeviceonline.com%2fdoc%2fyour-road-map-to-improving-medical-device-sales-in-0001&c=12031386307640117944&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment