امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 31, 2022

Customer Data Platforms For Da

Driven Growth. In the past decade, first-party data has exploded. Marketers now have more first-party customer data than ever before, and it’s s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DF542D0DBEED48AD905F56B6435E3B39&url=https%3a%2f%2felclasificado.com%2fbakersfield%2fnegocios%2fpequenos-negocios%2fcustomer-data-platforms-for-da-18637222&c=17053169476683373946&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment