امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 15, 2022

CUSTOMER TRENDS PUSH SELLERS TO INVEST MORE IN OWNED DIGITAL SELLING CHANNELS AND DATA-DRIVEN SELLING SYSTEMS.

The Revenue Enablement Institute announced immediate availability of its comprehensive report, the Revenue Operating System, which examines the growing cost and complexity of selling as it becomes a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=86380FEFBC0B4A738F1DD5D7A6E5FC3D&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fcustomer-trends-push-sellers-invest-140600735.html&c=3398820551335600582&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment