امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 18, 2022

Faye Honored by Zendesk with Multiple Partner Awards for 2021

Faye, a global leader in software strategy, deployment, integrations, and ongoing management for mid-market and enterprise organizations, today announced they had been ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6422EE81974D4757BC209626B2953980&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ffaye-honored-by-zendesk-with-multiple-partner-awards-for-2021%2farticle_558f42b0-8026-50dd-b685-eba23d60b72c.html&c=11529172035113122410&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment