Domo (Nasdaq: DOMO) announced Data Apps, new low-code data tools for everyone across an organization, designed to bring the benefit of data-driven decisions and actions to those who are underserved by ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F86868A30F8A48CD86AC592D8B941ABE&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-domo-launches-data-apps-fill-gaps-traditional-bi-%2f2022%2f03%2f23%2f9569548.htm&c=1422731673642630762&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment