امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 23, 2022

Domo Launches Data Apps to Fill the Gaps of Traditional BI and Analytics

Domo (Nasdaq: DOMO) announced Data Apps, new low-code data tools for everyone across an organization, designed to bring the benefit of data-driven decisions and actions to those who are underserved by ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F86868A30F8A48CD86AC592D8B941ABE&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-domo-launches-data-apps-fill-gaps-traditional-bi-%2f2022%2f03%2f23%2f9569548.htm&c=1422731673642630762&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment