امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 29, 2022

BoostUp.ai raises $29M to better support revenue operations

Santa Clara headquartered revenue operations platform BoostUp.ai today raised $28.5 million as part of its series B round of funding.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ED0E06DD4BEA4FEBA72C33F1EC11BDE1&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2022%2f03%2f29%2fboostup-ai-raises-29m-to-better-support-revenue-operations%2f&c=726882719712658786&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment