امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 17, 2022

Creatio Partners with Digiata to Expand into the South African, Sub-Saharan and UK Markets

The new alliance will help global businesses achieve operational excellence and increase bottom line through the freedom to automate workflows with no-code.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05AE0E2F2CE4442899ED798B99F584FF&url=https%3a%2f%2fwww.wicz.com%2fstory%2f46094037%2fcreatio-partners-with-digiata-to-expand-into-the-south-african-sub-saharan-and-uk-markets&c=11081414872781190653&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment