امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 23, 2022

Growth for Paytronix Restaurant Digital Ordering Platform Doubles in 14 Months

Digital guest experience platform provider Paytronix Systems reports that customer demand of its digital ordering platform, Paytronix Order & Delivery, has doubled in the last 14 months. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F86868A30F8A48CD86AC592D8B941ABE&url=https%3a%2f%2frestauranttechnologynews.com%2f2022%2f03%2fgrowth-for-paytronix-restaurant-digital-ordering-platform-doubles-in-14-months%2f&c=11848097329987300615&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment