امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 21, 2022

Akibia Publishes Guide Explaining An Agile CRM Software

Akibia presents a new guide that explains agile CRM software. The guide was compiled by the company’s tech experts and released amid the rise ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2625E28331684E0AA82813A2BE7DC733&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fakibia-publishes-guide-explaining-an-agile-crm-software&c=11728006835670454010&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment