امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 14, 2022

It's Time to Focus on This Vital Missing Piece of the Workplace Puzzle

Today, Covid-19's impact on the professional world continues to linger, and it's clear that the remote-workforce model is here to stay. In fact, according to a recent Gartner survey, 44% of companies ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5ACB1CB58A984CA9B4CEA04939AE055A&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f414552&c=13977190392313785777&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment