امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 16, 2022

SaaS customer relationship management (CRM) Market size to grow by USD 44.17 billion | Retail end-users to exhibit maximum demand | Technavio

According to the research report "SaaS Customer Relationship Management (CRM) Market by End-user and Geography - Forecast and Analysis 2021-2025", the market witnessed a YOY growth of 14.14% in 2021 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=239BBE7C09094847980F1BA1E4C94EAB&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsaas-customer-relationship-management-crm-143000263.html&c=16157479387772944563&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment