امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 21, 2022

IntelePeer Receives 2022 CUSTOMER Magazine Product of the Year Award

IntelePeer, a leading communications platform as a service (CPaaS) and workflow automation provider, announced today that TMC, a global, integrated media company, has named Atmosphere Marketplace as a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=53FA70161D3E45008A4510C013099F15&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-intelepeer-receives-2022-customer-magazine-product-the-year-%2f2022%2f03%2f21%2f9567358.htm&c=17331012397748017417&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment