امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 22, 2022

AI in e-Commerce: Stocks to Watch: (OTCPINK: $GTCH) (TSX: $CVO.TO) (NYSE: $CRM) (NYSE: $WMT)

Investorideas.com, a global investor news source covering Artificial Intelligence issues a report on how AI technology is accelerating e-Commerce revenue, featuring emerging tech company, GBT ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8BE5DC1EDAB64E868C7CA9FE81CFBABB&url=https%3a%2f%2fwww.investorideas.com%2fnews%2f2022%2ftechnology%2f03221AI-eCommerce.asp&c=12000127534064195548&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment