امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 26, 2022

Supporting Public Service Transformation, One Cube at a Time

Supporting Public Service Transformation, One Cube at a Time Historically, it was so true that it became its own cliche. Public Sector technology is a hindrance to the sector’s transformation ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=71C683054A0249DE98308BB7D55BD3DD&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fsupporting-public-service-transformation-one-cube-at-a-time%2f&c=16367025476750177731&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment