امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 16, 2022

Salesforce.com, inc.'s (NYSE:CRM) Price Seems to Have Stabilized and the Fundamentals are Growing Strong

Investors in salesforce.com, inc. (NYSE:CRM) had a good week, as its shares rose 2.1% to close at US$196 and the stock looks like it's stabilizing from the decline. Today, we will go through the key ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=239BBE7C09094847980F1BA1E4C94EAB&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-inc-nyse-crm-134802805.html&c=5866005921231976527&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment