امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 31, 2022

BCG shows how to use AI the right way

The first time I experienced an example of this was when I specified one of the first CRM programs at IBM. When IT came back with the results, they not only failed to meet my specifications, they’d ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DF542D0DBEED48AD905F56B6435E3B39&url=https%3a%2f%2fwww.computerworld.com%2farticle%2f3655948%2fbcg-shows-how-to-use-ai-the-right-way.html&c=14172222326225544588&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment