امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 31, 2022

Frietch Consulting Group Helps Small Businesses Reduce Manual Tasks and Focus on Serving Clients

The consulting group teaches them how to save time by following up automatically and helps them build and scale. Frietch Consulting Group offers free ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DF542D0DBEED48AD905F56B6435E3B39&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2ffrietch-consulting-group-helps-small-businesses-reduce-manual-tasks-and-focus-on-serving-clients&c=15026020977352901596&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment