امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 20, 2022

DRIVECENTRIC RECEIVES “TOP-RATED” DRIVINGSALES DEALER SATISFACTION AWARD

DriveCentric has received a “Top-Rated” CRM Sales Award in the eleventh annual DrivingSales Dealer Satisfaction Awards, presented at the 2022 National Automobile Dealers Association (NADA) Convention ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=861C1BFAB655490F8855C179A9768395&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fdrivecentric-receives-top-rated-drivingsales-dealer-satisfaction-&c=9603647171569052348&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment