امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 26, 2022

HubSpot is the latest SaaS company to woo creators

It’s getting harder these days to get your buyer’s attention. It used to be that you paid for some ads and threw up some blog posts and you were pretty much good to go, but as these channels become ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=71C683054A0249DE98308BB7D55BD3DD&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2022%2f03%2f25%2fhubspot-is-the-latest-saas-company-to-woo-creators%2f&c=10336134719996935661&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment