Cyara, provider of the award-winning Automated Customer Experience (CX) Assurance Platform, today announced that TMC, a global, integrated media company, has named the Cyara Automated CX Assurance ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1F8F0383980F4C60A4F8BAF56C897441&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fcyara-receives-2022-customer-magazine-150000758.html&c=2828418598649255126&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment