امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 30, 2022

How to Use the New Microsoft Calendar – Features You Never Knew Existed

Microsoft Calendar serves as a must-have resource that can help keep you on schedule. The application is frequently updated to provide new features. In addition, it can integrate with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A85C62A5CE4745C29AB8853031742114&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f423505&c=2892509231717394073&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment