امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 17, 2022

M&S focuses on personalization to deliver value to customers

Global retailer Marks & Spencer has developed a personalization strategy with the long-term aim of delivering five billion interactions with its customers annually. Alex Williams, Head of Growth ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B0D0BA2F8546D3B583C28410A9C62F&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fms-focuses-personalization-deliver-value-customers&c=5161120124443651702&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment