امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 24, 2022

Zultys Receives 2022 Product of the Year Award and Remote Work Pioneer Award

Zultys Advanced Communicator 2022 CUSTOMER Product of the Year Award (Graphic: Business Wire) Businesses today need their employees to stay productive and connected as the workpla ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=386B8627B15C4F2AA241397C1117F220&url=https%3a%2f%2fwww.eagletribune.com%2fregion%2fzultys-receives-2022-product-of-the-year-award-and-remote-work-pioneer-award%2farticle_902efc8c-9cef-5781-b4b5-85dc64cef715.html&c=13032313064863593906&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment