امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 28, 2022

Braze for Commerce Empowers Retailers to Create Dynamic Engagements Powered by First-Party Data

Today, retailers face the acceleration of hybrid shopping behaviors, heightened customer expectations, and a privacy-driven shift towards first-party data. Recent Braze research f ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6BA0E5E46FCA4EBBB49C7F1CA7FABC96&url=https%3a%2f%2fthefacts.com%2fap%2fbusiness%2farticle_643be123-d44a-52b9-a48a-eb32450ac9f8.html&c=17862221616770042402&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment