امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 19, 2022

First Week of CRM November 18th Options Trading

I nvestors in Salesforce.com Inc (Symbol: CRM) saw new options begin trading this week, for the November 18th expiration. One of the key inputs that goes into the price an option ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8E2D134AF424807A7E2AAF33EF5B96D&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2ffirst-week-of-crm-november-18th-options-trading&c=3061552806503979164&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment